In het interieurontwerp zijn matwitte, greeploze boven- kastdeuren met natuurlijke houttinten gecombineerd met antracietkleurige, contrasterende vlakken. Zo ontstaat een leefruimte die gezellig en stijlvol is. De Globebus Go is ontworpen als tweepersoonsvoertuig. Desgewenst kan de zitbank worden aangevuld met twee driepunt veiligheidsgordels, waardoor er in totaal vier geregistreerde zitplaatsen zijn.
De diesel-warmeluchtverwarming is onder de zitbank geïnstalleerd en produceert dus warmte op een centraal punt, precies waar het nodig is. Het comfort van eenpersoonsbedden ondanks een totale lengte van slechts 669 cm. Onder de hooggeplaatste bedden is veel opslagruimte verborgen. De stoelen van de bestuurder en voorpassagier bovendien dezelfde bekleding als in de woonruimte.
Het dwarsgeplaatste tweepersoonsbed in de T 15 maakt de korte voertuiglengte van slechts 599 cm mogelijk. Toch biedt het een royaal slaapoppervlak van 198 x 137-132 cm. De combinatie van gesloten bovenkasten en open schappen zorgt voor voldoende en gemakkelijk bruikbare opbergruimte, die wordt aangevuld met grote opbergvakken onder het opklapbare dwarsbed. • T 15
Het dwarsgeplaatste tweepersoonsbed in de T 15 maakt de korte voertuiglengte van slechts 599 cm mogelijk. Toch biedt het een royaal slaapoppervlak van 198 x 137-132 cm. De combinatie van gesloten bovenkasten en open schappen zorgt voor voldoende en gemakkelijk bruikbare opbergruimte, die wordt aangevuld met grote opbergvakken onder het opklapbare dwarsbed. • T 15
Het dwarsgeplaatste tweepersoonsbed in de T 15 maakt de korte voertuiglengte van slechts 599 cm mogelijk. Toch biedt het een royaal slaapoppervlak van 198 x 137-132 cm. De combinatie van gesloten bovenkasten en open schappen zorgt voor voldoende en gemakkelijk bruikbare opbergruimte, die wordt aangevuld met grote opbergvakken onder het opklapbare dwarsbed. • T 15
Het dwarsgeplaatste tweepersoonsbed in de T 15 maakt de korte voertuiglengte van slechts 599 cm mogelijk. Toch biedt het een royaal slaapoppervlak van 198 x 137-132 cm. De combinatie van gesloten bovenkasten en open schappen zorgt voor voldoende en gemakkelijk bruikbare opbergruimte, die wordt aangevuld met grote opbergvakken onder het opklapbare dwarsbed. • T 15
De badkamer in de basispositie! De draaibare wand sluit tegen de buiten- wand aan om ruimte te besparen en laat zo voldoende bewegingsvrijheid.
Om een douchecabine te creëren, maakt u gewoon de vergrendeling los en draait u de wand over het toilet.
De douchecabine! In combinatie met de met kunststof beklede schuifdeur ont- staat een rondom waterdichte douche- cabine. Beter kan een beperkte ruimte niet benut worden.
Standaard is een koel-vriescombinatie van 149 l.
De lades zijn van robuuste kwaliteit en bieden veel gemakkelijk toegankelijke opbergruimte.
Brandstof Diesel
6 versnellingen
Bij de aankoop van een camper, camper van of urban vehicle (hierna: camper) is het bijzonder belangrijk de juiste indeling en een aantrekkelijk design te kiezen. Daarnaast speelt ook het gewicht een essentiële rol. Familie, vrienden, optionele uitrusting, accessoires en bagage – er moet plaats zijn voor alles en iedereen. Tevens zijn er wettelijke en technische grenzen m.b.t. de configuratie en de belading. Elke camper is ontworpen voor een bepaald gewicht, dat tijdens het rijden niet mag worden overschreden. Kopers van een camper vragen zich dan ook af: hoe moet ik mijn voertuig configureren zodat het plaats biedt aan passagiers, bagage en accessoires naargelang mijn behoeften zonder dat het voertuig dit maximumgewicht overschrijdt? Om deze keuze voor u te vergemakkelijken, geven wij u hieronder een aantal tips die bijzonder belangrijk zijn bij de keuze van uw voertuig uit ons aanbod:
1. Het technisch toelaatbare maximumgewicht…
… is een door de fabrikant vastgestelde waarde die het voertuig niet mag overschrijden. Dethleffs specificeert een bovengrens voor het voertuig op basis van de indeling, die van indeling tot indeling kan verschillen (bijv. 3.500 kg, 4.400 kg). U vindt de betreffende informatie voor elke indeling in de technische gegevens.
2. De massa in rijklare toestand…
… ... omvat - simpel uitgedrukt - het basisvoertuig met standaarduitrusting plus een vastgesteld gewicht van 75 kg voor de bestuurder. Het is wettelijk toegestaan en mogelijk dat het gewicht van uw voertuig in rijklare toestand afwijkt van de nominale waarde die in de verkoopdocumenten staat vermeld. De toegestane afwijking bedraagt ± 5 %. Het toelaatbare bereik in kilo's staat tussen haakjes na de massa in rijklare toestand. Om u volledige transparantie te bieden m.b.t. mogelijke gewichtsafwijkingen, weegt Dethleffs elk voertuig aan het einde van de productielijn en informeert uw dealer over het weegresultaat van uw voertuig voor verzending aan u.
Voor een gedetailleerde uitleg van de massa in rijklare toestand, zie het hoofdstuk “Juridische informatie”.
3. Het toegestane aantal zitplaatsen (inclusief bestuurder)…
… wordt door de fabrikant vastgesteld in de zogenaamde typegoedkeuringsprocedure. Dit resulteert in het zogenaamde massa van de passagiers. Hiervoor wordt een vastgesteld gewicht van 75 kg per passagier (zonder bestuurder) berekend.
Voor een gedetailleerde uitleg van het massa van de passagiers, zie het hoofdstuk “Juridische informatie".
4. De door de fabrikant opgegeven massa voor optionele uitrusting…
… is een door Dethleffs per indeling vastgestelde waarde voor het maximumgewicht aan optionele uitrusting die kan worden besteld. Deze beperking is bedoeld om ervoor te zorgen dat de minimale nuttige massa, d.w.z. de wettelijk voorgeschreven vrij gewicht voor bagage en achteraf gemonteerde accessoires, feitelijk beschikbaar is voor de nuttige massa van de door Dethleffs geleverde voertuigen. Indien in uitzonderlijke gevallen uit de weging aan het einde van de productielijn toch blijkt dat de werkelijke nuttige massa door een toelaatbare gewichtsafwijking onder de minimale nuttige massa ligt, zullen wij samen met uw dealer en u nagaan of bv. gewichtsverhoging mogelijk is, of het aantal zitplaatsen moeten verminderen of optionele uitrusting moeten verwijderen, voordat wij het voertuig afleveren.
Een gedetailleerde uitleg van de effecten van de tolerantie op de minimale nuttige massa en de nuttige massa is te vinden in het hoofdstuk “Juridische informatie”.
5. Het extra gewicht van de optionele uitrusting en de pakketten…
... verhoogt het feitelijke gewicht van het voertuig (= massa in rijklare toestand plus geselecteerde optionele uitrusting) en vermindert de nuttige massa. De aangegeven waarde geeft het extra gewicht aan in vergelijking met de standaarduitrusting van de respectieve indeling. Het totale gewicht van de geselecteerde pakketten en de optionele uitrusting mag de door de fabrikant gespecificeerde gewicht van de optionele uitrusting niet overschrijden.